Sıkça Sorulan Sorular
Yardım sayfasında aradığınız sorunun çözümüne ulaşamadıysanız, hata kodu ve hata mesajını NomuPay Entegrasyon ekibine, integration@nomupay.com.tr adresinden ileterek destek alabilirsiniz.
-
“WDSG00005-Hata oluştu” hatası alıyorum ne yapmalıyım ?
WDSG00005 hatası, parametrik bilgilerin eksik ya da yanlış inşa edilmesinden kaynaklı oluşan bir hatadır.. Lütfen, zorunlu alanların ve parametrik değerlerin doğru girildiğinden emin olunuz.
-
Token bilgilerini nasıl temin edebilirim ?
Servislerin kullanımı için gereken üye işyeri hesap bilgilerini NomuPay Entegrasyon ekibi size e-posta aracılığı ile iletecektir.
-
Taksitli işlem nasıl sağlarım ?
Dökümanlarımızda belirtilen InstallmentOptions ve InstallmentCount parametreleri ile süreci yönetebilirsiniz.
-
Tekrarlayan ödeme nasıl sağlarım ?
Dökümanlarımızda belirtilen PaymentTypeId parametresi ile süreci yönetebilirsiniz.
-
Yönetim Paneli giriş bilgilerini nasıl temin ederim ?
Kullanıcı adı ve şifre detaylarını NomuPay Entegrasyon ekibi size e-posta aracılığı ile iletecektir.
-
Yönetim Paneli üzerinden iade işlemi nasıl sağlarım ?
NomuPay Üye İşyeri Destek ekibimize, tr.isyeri@adresinden iade işlemleriyle ilgili sorularınızı iletebilirsiniz.