Sıkça Sorulan Sorular

Yardım sayfasında aradığınız sorunun çözümüne ulaşamadıysanız, hata kodu ve hata mesajını NomuPay Entegrasyon ekibine, integration@nomupay.com.tr adresinden ileterek destek alabilirsiniz.

  • “WDSG00005-Hata oluştu” hatası alıyorum ne yapmalıyım ?

    WDSG00005 hatası, parametrik bilgilerin eksik ya da yanlış inşa edilmesinden kaynaklı oluşan bir hatadır.. Lütfen, zorunlu alanların ve parametrik değerlerin doğru girildiğinden emin olunuz.

  • Token bilgilerini nasıl temin edebilirim ?

    Servislerin kullanımı için gereken üye işyeri hesap bilgilerini NomuPay Entegrasyon ekibi size e-posta aracılığı ile iletecektir.

  • Taksitli işlem nasıl sağlarım ?

    Dökümanlarımızda belirtilen InstallmentOptions ve InstallmentCount parametreleri ile süreci yönetebilirsiniz.

  • Tekrarlayan ödeme nasıl sağlarım ?

    Dökümanlarımızda belirtilen PaymentTypeId parametresi ile süreci yönetebilirsiniz.

  • Yönetim Paneli giriş bilgilerini nasıl temin ederim ?

    Kullanıcı adı ve şifre detaylarını NomuPay Entegrasyon ekibi size e-posta aracılığı ile iletecektir.

  • Yönetim Paneli üzerinden iade işlemi nasıl sağlarım ?

    NomuPay Üye İşyeri Destek ekibimize, tr.isyeri@adresinden iade işlemleriyle ilgili sorularınızı iletebilirsiniz.